Ulvegabet af Anne-Marie Vedsø Olesen

Ulvegabet af Anne- Marie Vedsø Olesen

Wauw! Dette er virkelig den mest nervepirrende af de tre bøger i serien. Jeg har næsten ikke trukket vejret fra start til slut. Der er action, blodige & dødelige kampe, uforudsigelighed og intensitet. Jeg nød virkelig denne bog. Den har hele pakken på alle måder; handlingsforløbet, karakterudvikling, spændingskurve. eventyr og magi. Der er stærke venskaber, hed romance, kæmpestor sorg og rendyrket ondskab og scener, der får en til at tabe kæben på gulvet af bare overraskelse. Den er fascinerende, imponerende, eventyrlig og sprudler af det mest fantastiske, levende og poetiske sprog, jeg nogensinde har læst. Jeg blev revet fuldstændig følelsesmæssigt med. Karaktererne har masser af dybde, lag og personlighed. De har gennemgået en stor personlig udvikling og har så meget viljestyrke. Jeg er fuldstændig vild med karaktererne, selv de onde, fordi de er så genialt skrevet og deres personlighed har så mange facetter. Man kommer helt ind i deres tanker og de er så indtryksfulde og uforglemmelige. Dette er en af de mest gennemarbejdede og gennemtænkte bøger, jeg har læst. Kort sagt et mesterværk. 6/6 stjerner.

Skrevet af bogblogger Youlooklikeabook

Bogen er modtaget som anmeldereksempler af forlaget.

 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Interview med Mikkel Hansen

Interview med Heidi Keller

Ronni Romario af Laura Helena Piementel da Silva