Favoritindlæsere - en lydbog med din yndlingsoplæser

En lydbog med din yndlingsoplæser - 28. septemberbøger 

Jeg er helt vild med lydbøger. De er en uundværlig del af min hverdag og er med til at gøre de sure pligter til en fornøjelse for nu glæder jeg mig faktisk til at lave nogle af mine pligter, fordi  det betyder, at jeg kan høre en lydbog imens. Følgende lydbogsindlæsere får mig fuldstændig til at glemme tid og sted. Jeg blev suget helt ind i bogen. Jeg føle mig tryg, mens de læser bogen højt for mig og kan læne mig tilbage og bare nyde historien i fulde drag. De har alle behagelige stemmer, god intonation og et rart læsetempo. 

Jeg håber, at jeg kan inspirere dig.

Her er en liste over mine 13 absolut favoritindlæsere

1. Først og fremmest den helt fantastiske De glemte vogtere skrevet af Andreas Boeskov og indlæst af Morten Thunbo. Bogen vandt dette års danske fantasy debut og er også nomineret til en Orla pris.


2. Kristine Brendstrup. Har indlæst et hav af bøger. fx den barske, historiske fantasy-pageturner Swarta skrevet af Jeanette Varberg. med Ladyens livvagt, Hertugindeprojektet, Bogens triumf, Et fristende væddemål, En uimodståelig udfordring, Et forførende tilbud, Dragernes æra- serien.

3. Jesper Platz fx Lysets datter af Louise Trankjær, Woodwalkers og Seawalkers, Academia af Line Wenzel, Doktor Fusk af Casper Grundtvig, Atlan og ulvene af Lone Halkjær.

4. Lars Thiesgaard: Eventyrhuset, Løjtnantshjerte.

5. Mathilde Eusebius: med den fortryllende steampunk dystopi Urværkerne 1 skrevet af Stine Bahrt, Den usynlige krig skrevet af Boris Hansen og mange flere. 

6. Mikkel Hansen: med den nervepirrende, total uforudsigelige pageturner Øglejægerne 1 og 2 skrevet af Camilla Wandahl, Varm på dig af Melanie Harlow, Spindlernes dal af Laura Helena Pimentel Da Silva, Vi vil altid have Paris.

7. Heidi Keller fx med den vidunderlige, magiske og romantiske Bogens triumf, Bogens bekendelser, Kærlighed og bølgesvulp skrevet af L Sherman m.fl

8. Silja Okking: med den eventyrlige og rørende Jeg er Saga skrevet af Silja Okking

9. Mads Hjulmand: med den nervepirrende, historiske og humoristiske Blodkongens datter skrevet af Merlin P Mann

10. Pelle Emil Hebsgaard: med den hylende morsomme, total nervepirrende, crazy og eventyrlige Geminiforbandelsen skrevet af Kim Ace

11. Helene Egelund: med den vidunderlige, rørende og eventyrlige Mirja serien skrevet af Gunvor Ganer Krejberg

12. Mads Brynnum: med den nervepirrende, uhyggelige og humoristiske Nattevandreren af Mads Brynnum

13. Annevig Schelde Ebbe: med den total underholdende, helt unikke, crazy og total uforudsigelige Skæbnekløver af Mikkel Wendelboe


Du kan læse anmeldelser af alle de nævnte bøger på denne blog og på min instagram.

Se min reel med disse supergode lydbøger på min instagram eller på min tiktok profil af samme navn.

Husk! at der på mofibo findes en #danskfantasy tagliste, hvor du kan finde over 625 titler på danske fantasybøger på en liste.  Hver dag kan du se hvilke bøger, der er de mest populære lige nu. Det er mig der har sat bøgerne på listen og opdaterer den, så hvis din bog mangler, så kontakt mig gerne.

På mofibo kan man også følge sine favoritindlæsere og dermed får man besked inde i sin mofiboapp, når en af ens favoritindlæsere har indlæst en ny bog. Det er bare så genialt. 


Skrevet af Youlooklikeabook. 




Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Interview med Mikkel Hansen

Ronni Romario af Laura Helena Piementel da Silva

Interview med Heidi Keller