My favorite planner


Anmeldelse af MY FAVORITE PLANNER  

Er du også vild med fysiske kalendre og notesbøger?

Det er jeg. Jeg er nemlig typen, der skriver næsten alt ned og jeg laver også bognoter, mens jeg læser. Gør du også det ?

Jeg er så glad for min helt nye flotte My favorite planner kalender, som jeg lige har købt på tilbud. 

Den er stofindbundet og virkelig lækker kvalitet. Farven minder mig om en smuk sommerhimmel. Og så er den ikke bare en almindelig kalender, hvor man kan holde styr på sine aftaler, pligter, gøremål, skrive to- do- lister ol. Der er også gjort specifikt plads til, at man kan fokusere på sine personlige mål fx ens drømme, delmål, mål, intentioner, ens tanker i løbet af dagen og også hvad man er taknemmelig for . Så den hjælper en med ikke at glemme sig selv. At huske lige at stoppe op og reflektere ind i mellem og tænke mere positivt fx på hvad man er taknemmelig for. Det er simpelthen så smart og praktisk at have det hele i en bog. Her er også plads til, at jeg kan skrive min læseliste ned og hvilke bøger, jeg allerede har læst i løbet af dette år. Det er bare smart .

Det er min allerførste My favorite planner og jeg må sige, at jeg tror ikke, at det bliver den sidste. Der er så meget, man ofte skal nå, at man glemmer at sætte sig selv og sine egne behov på listen. Vi lever jo i en travl hverdag. 

Har du også prøvet af bruge My favorite planner som kalender eller notesbog ? 

 Det er forlaget Aronsen, der laver kalendrene og notesbøgerne, men de kan købes alle steder.  Bøgerne fås i flere forskellige farver og typer. 

Jeg giver 6 stjerner/ 6 til min nye My Favorite planner. 

Jeg ønsker mig helt sikkert nogle My favorite planner notesbøger til jul.  De er bare så flotte og som bogblogger, er jeg en meget flittig bruger af notesbøger.  Jeg skriver nemlig en del bognoter, mens jeg læser de spændende fantasybøger og børnebøger.

Skrevet af Youlooklikeabook 






Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Interview med Mikkel Hansen

Interview med Heidi Keller

Ronni Romario af Laura Helena Piementel da Silva