Introduktion

Velkommen til min fantasy bogblog . Jeg er en passioneret læser og fantasybogblogger.
Jeg har altid været vild med bøger og nyder at læse dem, tale om dem og anbefale dem til andre.  Bøger er magiske.  På et splitsekund kan man være i en anden verden, et andet sted og opleve noget helt nyt og spændende og undervejs lære noget helt nyt også, få nye perspektiver, input, tanker og ideer. Min foretrukne genre er fantasy bøger.  Jeg kan bedst lide fysiske bøger  og nogle gange lydbøger og jeg foretrækker, at bøgerne ender godt / lykkeligt. 

På denne bogblog lægger jeg mine anmeldelser af fantasybøger ud.

Nogle gange også andre genrer.  Jeg glæder mig meget til at dele min passion for bøger og fantasy med jer. Jeg håber, at I bliver inspireret og får masser af læselyst.  Tak fordi I vil følge mit eventyr i bøgernes verden.  Jeg vil give et resumé og en analyse af hver bog samt forsøge at videregive/ beskrive den stemning, som bogen giver mig.  Jeg giver bøgerne stjerner og skriver, hvilken alder de kan læses fra .

De bedste fantasybøger, som jeg har nogensinde har læst, er naturligvis J. K . Rowlings Harry Potter bøger.  De får 6 store stjerner ud af 6 mulige.  De har hele pakken: spænding, eventyr, uhygge, humor, venskab, kærlighed/ romantik  og en god slutning.  De har ligeledes virkelig gode personskildringer.  J.K. Rowling skriver fantastisk.  Hvis man ikke vil læse bøgerne i bogform, så er bøgerne også indtalt  på lydbog af skuespilleren Jesper Christensen.  Og disse lydbøger er så gode.  Han læser op på den helt rigtige måde, så man kan se alt for sig og helt glemmer, at det er en lydbog, som man lytter til . Harry Potter bøgerne udkom fra 1997 til 2007.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Interview med Mikkel Hansen

Interview med Heidi Keller

Ronni Romario af Laura Helena Piementel da Silva