Tellerup flyer og dansk fantasy

 


Bogfoto på Tellerup flyer og dansk fantasy


Jubiiiii! Det er første gang, at mit bogfoto kommer på en flyer. Jeg er så glad og taknemmelig. Det er et stort øjeblik og en milepæl for mig. 

Som tak til søde Tellerup har jeg lavet en reel med den flotte flyer og alle de Tellerup bøger, som jeg ejer. Og her ses en listen over mine Tellerup bøger. I er meget velkomne til at spørge mig om de bøger, som jeg har læst.  

Det var faktisk Dennis Jürgensens Knusum Kranikum serie udgivet hos Tellerup, som startede min interesse for dansk fantasy.  Jeg var helt vild med den serie som barn. 


Jeg har 44 danske fantasybøger fra Tellerup stående i min bogreol på nuværende tidspunkt og 4 Alana bøger skrevet af Tamora Pierce.


22 læste/ anmeldte Tellerupbøger (dansk fantasy): 

Sidsel Katrine Slej: Asgårds døtre 1-2 (2 bøger)

Henriette Hesselholdt: Gudernes krig 1-3 (3 bøger)

Julie Midtgaard: Sprækken til Luscuro-serien (3 bøger)

Louise Haiberg: Låsen og vogteren og Dinea (2 bøger) 

Christina Bonde: Hele Izola-serien (3 bøger)

Haidi Wigger Klaris: Blodarv - sort måne 1 (1 bog)

Haidi Wigger Klaris: Dæmonherskerens arving-serien (3 bøger) 

Dennis Jurgensen: Hele Knusum Kranikum serien (5 bøger)


Læs gerne alle mine anmeldelser af disse bøger her på min hjemmeside eller den korte version på instagram.  Jeg kan varmt anbefale at læse dem allesammen. Det er nogle supergode og velskrevet bøger med masser af spænding og god underholdning.


18 Tellerupbøger i min reol og på min tbr (dansk fantasy)

Louise Haiberg: Dæmondræberen, Dødverden (7 bøger)

Line Wenzel: hele Mindelandet serien (3 bøger)

Pernille Eybye: Dragernes konge (4 bøger)

Pernille Eybye: Blodets bånd 1 -2 ( 2 bøger)

Lene Dybdahl: Den sorte paraply  (1)

NB! Jeg er ved at læse I månens skygge af Pernille Eybye lige nu i forbindelse med et readalong med Albertes bogpalads. Intil videre er den fuld af mystik og humor og jeg er helt vild med de første kapitler.


Jeg har ydermere læst Patricia Briggs: Mercy bøgerne samt Alana bog 1 af Tamora Pierce.   

Mercy-serien er en af mine absolut favoritter. Det er kun de første 3, som er oversat til dansk. Jeg har læst 13 Mercy-bøger, undtagen den nyeste. 


Tusind tusind tak til Forlaget Tellerup for alle jeres dejlige bøger . Især fantasy. 

Jeg ser så meget frem til at læse videre i Sprækken til Luscuro; bogen Skyggespil udkommer snart. Og at læse Asgårds døtre 3, Sort måne 2  og Gudernes krig 4 samt at læse alle de andre Tellerupbøger, som jeg har stående.


Skrevet af Youlooklikeabook



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Interview med Mikkel Hansen

Interview med Heidi Keller

Ronni Romario af Laura Helena Piementel da Silva