Vild i varmen Bogreception

VILD I VARMEN BOGRECEPTION 


Fredag den 10.marts var jeg inviteret til Vild i natten bogreception hos Gyldendal. 

Wauw! sikke en vidunderlig, stemningsfyldt og hyggelig bogreception med L Shermans nyeste romance Vild i varmen. Der var fyldt med lækkerier og smagfuld drikkelse i de flotte omgivelser hos forlaget Gyldendal. L Sherman fortalte levende om sin nyeste bog uden at spoile for meget og hun fortalte om lydbogen, som blandt andet er indspillet af dygtige Oliver Due (også kendt som stemmen bag Noah fra den populære Spektrum serie af Nanna Foss).

Der var tid til både både at nyde den lækre mad og snakke med forfatteren selv angående, hvordan det havde været  at skrive denne bog i forhold til bog 1 i serien. Vild i varmen er meget mere gribende og kræver nok nogle lommetørklæder. Den har dybde og karaktererne går igennem en stor udvikling på hver deres måde i følge forfatteren selv. Den indeholder også emner som sorg og hvordan man kommer videre i sit liv

Forfatteren L Sherman fik flotte, spændende og opfindsomme gaver. Det var en stor fornøjelse at se hende pakke ud.





Den flotte forside til bogen er lavet af dygtige Rikke Ella Andrup.


Tilstede ved bogreceptionen var også en af mine absolut favoritindlæsere Oliver Due,  som er en af indlæserne på L Shermans nye bog.  Han er kendt som stemmen bag Noah i den superpopulære Spektrum serie af Nanna Foss.


Ydermere mødte jeg også Christian Engkilde, som har skrevet den populære dystopiske Pandora-serie og lige har udgivet Noter om at overleve,  som ligeledes har modtaget flotte anmeldelser. 



Jeg mødte Henriette Vesterbak der har skrevet den flere skønne og gribende romancer fx Den du er. Netop nu er hun ved at skrive på bog 2 i serien, som udkommer i slutningen af året. Læs gerne hele mit interview med Henriette Vesterbak på denne blog.



Og jeg mødte fantasyforfatter Haidi Wigger Klaris, som har skrevet en række nervepirrende romantiske pageturners, hvoraf flere af dem er oversat til engelsk. 


Til arrangementet fulgtes jeg med søde Bookworm_dk  ( Maria) som netop nu er nomineret til en pris som årets voksenbogblogger. Maria har været bogblogger siden 2020. Hun er især vild med romance (lige siden hun læste Borte med blæsten, da hun var barn) og fantasy.  Mens digte og biografier ikke rigtig har hendes interesse. Bookworm_dk står bag instagramprofilen Readalongklubben sammen med Bogormensverden og jeg. 


Jeg mødte også andre søde bogbloggere heriblandt Sofies bogverden, som netop nu også er nomineret til en pris. Hun er, trods sin unge alder, en meget erfaren bogblogger, som kan fejre 7 år på instagram.  Sofiesbogverden har også lavet et utal af inspirerende bogvideoer/ anmeldelser på sin egen youtubekanal og står bag Arcanum Akademiet. 

Jeg mødte også Maria fra Mulles bogblog. Hun læser næsten alt og er en imponerende bogsluger. Men hendes favoritgenre tror jeg helt sikkert er romance. Hun har læst alle L Shermans bøger og endda flere gange. Læs gerne hele mit interview med Mulles bogblog her på denne blog.


Samt bogblogger og fotograf Mille Thagaard, som også er helt vild med romance og har lavet flere romance readalongs sammen med Mulles bogblog. 



Jeg mødte også Anja Caroline, som er kvinden bag profilen Feelgoodbooks. Feelgoodbooks sender spændende nyhedsbreve ud med skønne romancer anbefalinger. 

Skrevet af bogblogger Youlooklikeabook 



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Interview med Mikkel Hansen

Ronni Romario af Laura Helena Piementel da Silva

Interview med Heidi Keller